2011.07.21.
18:41

Írta: smzslt

2. és 3. edzés

Üdv újra!

Tegnap előtt valami hiba volt a rendszerben, nem tudtam új bejegyzést készíteni, ezért a maival együtt lesz a második is.

 

2011. július 19.

   ¤ Guggolás gyertyaállásban – 2*15
   ¤ Függőleges húzás – 2*15

Mind2 gyakorlat végrehajtását a tökéletes végrehajtás nehezebbé teszi, megéri minden mozdulatra odafigyelni. A második sorozat határozottan jobb technikával érezhetően „nehezebb” volt.

2011. július 21.

   ¤ Fekvőtámasz falnál - 2*20
   ¤ Térdfelhúzás - 2*15

Ma picit emeltem az ismétlésszámot, fekvőtámasznál duplára, térdhúzásnál felével. Már érezhetően dolgozik a testem, leginkább a hasfalam.. igencsak puha vagyok, de pont ezért kezdtem el nem igaz? :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eddzfegyencul.blog.hu/api/trackback/id/tr653087091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása