2011.07.17.
18:15

Írta: smzslt

Förszt poszt!

Üdv Kedves Olvasó!

Mivel a blogolás vagy naplóírás igencsak szokatlan nekem így nézzétek el, ha nem írok több oldalon át és még csak nem is oly nagyon választékosan!

Bevezetésnek azt hiszem tökéletes lesz pár mondat rólam, de a végén úgyse ez lesz a fontos. Tehát a beígért pár mondat így hangzik:
22 éves vidéken élő fiatalembör vagyok, és picit elégedetlen vagyok a testemre 'pakolt' izomzattal.. Már többször belekezdtem testépítésbe, de alkatomból kifolyólag nem igazán jött át a konditermes módszer, így hát kapva kaptam az alkalmon mikor egyik ismerős megemlített egy Fegyencedzés nevű könyvet/"találmányt". El is érkeztünk a lényeghez, mégpedig, meg szeretném tudni mennyire alkalmas a módszer rám és a többi bajtársamra!

Már itt a blog.hu táborában is találkozhattok pár emberrel aki ugyan ezt az edzést kezdte el, sok okosat olvashattok tőlük, remélem idővel és a mostaninál több tapasztalattal tőlem is gazdagodhattok valamiféle plusz tudással!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eddzfegyencul.blog.hu/api/trackback/id/tr323074876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása